ACL lager används för trimning och motoruppgradering där man vill ha bättre kvalitet med högre bärighet än vanliga standardlager.
Förbättringar av material, dynamisk tjocklek, värmeledning, oljespår och oljefördelning är några av de punkter som gör ACL till en av de ledande tillverkarna av motorlager.
Information
Artikelnummer: 4B8351H
Storlek lager: STD
Lagertyp: Identiska halvor
Lagermaterial: F781
Teknisk data (mm)
Max total längd: 17
Max axelstorlek: 44.956
Max tunnelstorlek: 48.016
Max vertikalt oljespel: 0.062
Max vägg vid krona: 1.515
Min axelstorlek: 44.94
Min tunnelstorlek: 48
Min vertikalt oljespel: 0.01
Teknisk data (tum)
Max total längd: 0.669290006
Max axelstorlek: 1.769917736
Max tunnelstorlek: 1.890389937
Max vertikalt oljespel: 0.00244094
Max vägg vid krona: 0.059645551
Min axelstorlek: 1.769287816
Min tunnelstorlek: 1.889760017
Min vertikalt oljespel: 0.0003937
Passar motorkod
ZMD / A5D / B6 / BP / B6-2E/B6-ME / B6D / B6F / B6T / BJ / BP-4W / BP-T / BP-Z3 / BP-Z3 Turbo / BP-ZE / BPD / ZL-VE / ZM-DE
Passar applikation
Ford 1598cc ZMD Inline4 DOHC 4v
Kia A5D 1493cc Inline4 DOHC 4v
Kia B6 1597cc Inline4 DOHC 4v
Kia BP 1840cc Inline4 DOHC 4v
Mazda B6 1597cc Inline4 SOHC 2v
Mazda B6-2E/B6-ME 1597cc Inline4 SOHC 4v
Mazda B6D 1597cc Inline4 DOHC 4v
Mazda B6F 1597cc Inline4 SOHC 2v
Mazda B6T 1597cc Inline4 DOHC 4v Turbo
Mazda BJ 1290cc Inline4 DOHC 4v
Mazda BP 1840cc Inline4 SOHC 4v
Mazda BP-4W 1840cc Inline4 DOHC 4v
Mazda BP-T 1840cc Inline4 DOHC 4v Turbo
Mazda BP-Z3 1840cc Inline4 DOHC VVT 4v
Mazda BP-Z3 1840cc Inline4 DOHC VVT 4v Turbo
Mazda BP-ZE 1840cc Inline4 DOHC 4v
Mazda BPD 1840cc Inline4 DOHC 4v
Mazda ZL-VE 1498cc Inline4 DOHC 4v
Mazda ZM-DE 1598cc Inline4 DOHC 4v
----------------
Guider & Info
Motorkod | A5D |
Motorkod | B6 |
Motorkod | B6 |
Motorkod | B6-2E/B6-ME |
Motorkod | B6D |
Motorkod | B6F |
Motorkod | B6T |
Motorkod | BJ |
Motorkod | BP |
Motorkod | BP |
Motorkod | BP-4W |
Motorkod | BP-T |
Motorkod | BP-Z3 |
Motorkod | BP-Z3 Turbo |
Motorkod | BP-ZE |
Motorkod | BPD |
Motorkod | ZL-VE |
Motorkod | ZM-DE |
Motorkod | ZMD |
De flesta byter till ACL så jag tänkte också göra det för säkerhets skull. Då slipper man problem bara oljepumpen håller måttet!
Billigare än original lager.
Din recension:
För att skicka en recension måste du vara inloggad.